Víte, jak reklamovat vyúčtování služeb v bytě?

Pokud máte například přímo v bytě bojler nebo kotel, je na dohodě mezi pronajímatelem a vámi, kdo z vás uzavře smlouvu o dodávkách elektřiny či plynu.
Pokud máte například přímo v bytě bojler nebo kotel, je na dohodě mezi pronajímatelem a vámi, kdo z vás uzavře smlouvu o dodávkách elektřiny či plynu. (zdroj: Pixabay.com)
V bytových domech se platí služby formou měsíčních záloh. Vyúčtování služeb se týká i bydlení v paneláku. Každý byt je vybavený měřidlem spotřeby vody. Plýtvat vodou se nevyplácí. Radiátory by měly být vybaveny termostatickými hlavicemi. Na hlavici je vyznačen optimální stupeň. Ve vyúčtování se odrazí i spotřeba elektrické energie ve společných prostorách domu. U každého bytu je elektroměr. Jiné reklamační podmínky platí pro dodavatele plynu. Mezi poplatky za služby většinou patří i svoz komunálního odpadu. Zaplatit musíte také za úklid společných prostor v domě. Pokud máte například přímo v bytě bojler nebo kotel, je na dohodě mezi pronajímatelem a vámi, kdo z vás uzavře smlouvu o dodávkách elektřiny či plynu.
 Zobrazit celou galerii
reklama